torstai 5. joulukuuta 2019

Joulukalenterin 5. päivä

Lumiukko lämmittää mieltä joten tänään tarjolla lumiukko -herkkupussi. Pussin sisälle on pakattu kaakaota, karkkikepin, vaahtokarkkeja ja nameja :)

Leimasimet on kaikki Magnolian: lumiukko 'Frosty with snowflake', tagin teksti 'Post-Holly', karkkikeppi 'Holiday Wishes kit'.

Näitä stansseja olen käyttänyt: pohjan tekoon käytin Magnolia Doohickey 'Recipe card'. Pyöreän tagin olen tehnyt Sizzix stanssilla 657942, tagin päälle tehty lumikasa sekä iso lumihiutale löytyy Magnolia Doohickey box 23 setistä.

Pohjaan olen käyttänyt 225g ekokartonkia. Olen kohokuvioinut sen Darice 'Snowflake scroll' kohotaskulla. Reunoja olen koristellut valkoisella puuvillalangalla.

Magnolia Frosty with Snowflake

Kiitos vierailusta blogissani! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti