keskiviikko 4. joulukuuta 2019

Joulukalenterin 4. päivä

Jouluisia kukkakortteja. Tein foamirasta itse joulutähtiä. Toisessa kortissa olen käyttänyt punaista foamiraa ja toisessa kermanvalkoista. Joulutähdet on tehnyt Xcut 'Poinsettia' -stanssilla.

Lemoncraft Yuletide - Joulukortit

Paperit korteissani on LemonCraft 'Yuletide' -kokoelmasta. Keskimmäisen kerroksen paperin reunat olen tikannut itse käsin muliinilangalla. Punaisessa joulutähdessä olen käyttänyt valkoisia heteitä. Pienet valkoiset neulekukkaset ovat I AM ROSES ja niihin olen lisännyt vaalean kultaisia heteitä.






Kuviin olen lisännyt fran-tagea. Havuoksat ovat J.K.Primecon.


Myös nämä paperikukkaset ovat I AM ROSES. Lisäksi korteissa on laserleikatut puiset 'Merry Christmas' -tekstit sekä marjaoksat.


Korteilla mukana:
Lemoncraft December Challenge - Joy to the World
http://blog.lemoncraft.pl/2019/12/wyzwanie-grudniowe-december-challenge.html

I AM ROSES November Challenge - Anything goes
 https://iamroses-challenge.blogspot.com/2019/11/november-iar-challenge.html

3 kommenttia: