lauantai 29. helmikuuta 2020

Pienelle tytölle onnittelukortti

Vaaleanpunaista ja simppeliä... Niistä on onnittelukortti tehty pienelle tytölle :)

Kuvan olen leimannut Crafter's Companion 'S.w.al.k. - Sweet Little Girl' -leimasimella. Musteena käytän Versafine onyx blackia ja kuvan olen värittänyt Distress reinkerseillä. Kuvan olen värittämisen jälkeen leikannut ja kiinnittänyt kohotarroja taakse. Korttipohjana on hempeän vaaleanpunaista ja kuviopaperi on 'paperivarastostani'. Tekstin olen leimannut Pretty Quick 'Papercut sentiments' -leimasimella. Korttia olen koristellut kolmella vaaleanpunaisella puolihelmellä :)

S.w.a.l.k. kortti - Sweet Little Girl






Kortilla mukana haasteissa:

Allsorts Challenge week 561 - Add three pearls
http://allsortschallenge.blogspot.com/2020/02/week-561-add-three-pearls.html

Simon Says Wednesday Challenge - Anything goes
https://www.simonsaysstampblog.com/wednesdaychallenge/simon-says-anything-goes-70/

The Cutie Pie Challenge #144 - Cute and Cuddly Animals
 http://cutiepiechallenge.blogspot.com/2020/02/challenge-no-144-theme-cute-and-cuddly.html

Kiitos kommenteista! <3

3 kommenttia:

  1. Such a fun image and pretty card, many thanks for joining in with our 'Three Pearls' theme at Allsorts challenge this week.

    B x

    VastaaPoista
  2. This is so sweet, thank you for joining us at Allsorts xxx

    VastaaPoista
  3. Täydellisen suloinen kortti pikkuprinsessalle.
    Kiitos kun osallistut Allsorts haasteeseen;-))m

    VastaaPoista