torstai 20. helmikuuta 2020

Hempeää helmikuulle

Nyt tuli tarve tehdä pitkästä aikaa taas foamiran kukkia. Värimaailma on melko hempeä liilan ja vaaleanpunaisen yhdistelmä.

Taustapaperit korttiin on Stamperia paperikosta 'Lilac Flowers'. Reunat olen käsin tikannut valkoisella puuvillalangalla. Kehyksen olen tehnyt itse. Onnea - tekstin olen päällystänyt Stampendous fran-tage 'shabby white' -jauheella. Muutama paperinen koriste on Studio Light 3D kukkakirjasta ylijäämä kuvat ;)

Foamiran kukkakortti

Ja sitten ne kukkaset... Vaaleanpunaiset kukkaset olen tehnyt Spellbinders 'shabby posies' stanssilla ja liilan kukkasen olen tehnyt Nellie Snellen 'poinsettia' stanssilla. Kukkasiin käytin valkoista foamiraa ja olen värittänyt niitä musteilla.

foamiran kukkasia
Kiitos vierailusta blogissani ja aurinkoista kevään odotusta! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti