lauantai 1. helmikuuta 2020

AHOI! Täältä tulee merirosvoja :)

Merirosvo -korttia olen halunnut tehdä jo pitemmän aikaan ja tarvikkeita siihen on kyllä ollut... No nyt kun postilaatikkoon tipahti Magnolian uusin leimasetti nimeltään 'Once Upon a Time' jossa teemana merirosvot, niin lähdin heti työstämään sitä. Koska halusin korttiin paljon kaikenlaista, niin
ajattelin tehdä tälläisen 'side step -kortin' ja tein sen 225 g ekokartongista. Maalasin sen mustalla Plus Color -akryylimaalilla. Seuraavaksi mietin minkälaista kuviopaperia käyttäisin ja sopivan näköistä löysin Maja Design paperikosta nimeltä 'Denim & Friends'.

Magnolia kortti - Once Upon a Time POP UP BOX


Leimakuvat olen leimannut Versafine onyx black musteella ja värittänyt kuvat Disress reinkers musteilla. Osan leimakuvista olen sävyttänyt Encore ultimate metallic 'satin rose' musteella. Pillin ja merirosvolaivan olen maalannut myös Plus Colorin mustalla akryylimaalilla.

Stanssit on Magnolia Doohickey Box vol 1 - Summer -setistä. Lukuunottamatta Tildan takana olevaa soikeaa muotoa jonka olen tehnyt Spellbinders stanssilla nro S4-356. Siihen olen tikannut kullankeltaisella muliinilangalla reunuksia. Taaksen kiinnitin valkoista harsokangasta.







Lisäksi koristeluun käytin valkoista kohoväriä, kultaista ja hopeista glitteriliimaa, valkoista helminauhaa, kultaisia blingejä ( :D en muista millä nimellä niitä kutsutaan). Valkoisella pohjalla olevat tekstit on Tim Holtzin idea-ology 'small talk' tarravihkosta. Laserleikattu Laiva ja siinä oleva pääkallo on Wycinankan. Ja pillin päällä oleva glitteröity pallo on tyttäreltäni saatu puuhelmi :)



Kiitos vierailusta blogissani ja kommenteista! Rentouttavaa viikonloppua! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti