perjantai 14. syyskuuta 2018

Vauvakortteja

Innostuin askartelemaan vauvakortteja, jotka käy niin vauvaonnitteluina kuin myös kastekortteina :) Muotokorttiin otin mallin yhdestä Magnolian lehdestä jossa oli kaava tuolle vauvamekolle. Kaavasta piirsin kuviopaperille (Maja Design 'Vintage Baby'). Piirsin molempiin kaksi kappaletta ja yhdistin ne haitaripaperilla jotta kortti avautuu ylös ja sisäpuolelle voi kirjoittaa haluamansa tekstin.

Vauvaleimasin on nimeltään 'Sleeping Baby Tilda' ja löytyy Magnolian kokoelmasta nimeltä 'Cozy Family'. Teksti 'New Baby' löytyy samasta kokoelmasta. Kuvat olen leimannut Versafine onyx black musteella ja teksteissä olen käyttänyt kohovärejä. Kuvat olen värittänyt Distress re-inker musteilla.

Stanssit joita olen käyttänyt: Magnolia 'Tilda Lace', Die-Namics 'Dainty Doily' sekä JoyCraftsin 6002/0185.

Koristeluun olen käyttänyt J.K.Primecon valkoista pitsinauhaa, isot ruusut on myös J.K.Primecon. Pienet hempeät ruusut on Wild Orchid Craftsin. Vaaleansininen ja punainen oranza-nauhat on JoyCraftsin. Lisäksi tekstitarrat 'Prinssille' ja 'Prinsessalle', jolloin kortit käy myös nimiäis -kortiksi. Harsoa kuvien alle ja vähän glitteriä tuomaan bling blingiä :)

Magnolia baby cards - Sleeping Baby Tilda

Kiitos palautteesta ja aurinkoista viikonloppua! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti