torstai 6. syyskuuta 2018

Joulukortteja WRS leimoilla

Wild Rose Studiolta on tullut taas ihania uusia leimoja ja niistä muutama tuli ostettua itselleni :)
Ja kun jouluun on enää muutama kuukausia jäljellä niin pitihän joulukortti -tehtailut aloittaa :D

Kaikki leimakuvat ja tekstit on leimattu versafine onyx black musteella ja olen värittänyt ne Distress Markerseilla.  Näissä korteissa olen käyttänyt Wild Rose Studion paperia nimeltään 'Festive Florals'. Sopii hyvin näihin kortteihin :)

Ja sitten niihin leimoihin... Aloitetaan ensimmäisenä ihanasta pingviinistä. Leimasin on nimeltään 'Penguin with Heart'. Stanssi on Wild Rose Studion 'Floral Frame'. Joulukukat olen tehnyt silkkipaperista Wild Rose Studion stanssilla joka löytyy setistä 'Holly Frame and Poinsettia'. Kukkiin olen lisännyt DoveCraftin glitterliimaa ' Candyfloss'.

Wild Rose Studio Christmas card - Penguin with Heart

Wild Rose Studio Christmas card - Penguin with Heart

Seuraavan kortin olen tehnyt leimasimella nimeltään 'Little Robin'. Kuvaan olen käyttänyt stanssia 'Holy Frame and Poinsettia' ja tässä olen myös tehnyt silkkipaperista joululukkia. Lisäksi olen käyttänyt Wild Rose Studion stanssia 'Snow Swirl', johon olen leimannut tekstin Wild Rose Studion tekstileimasimella nimeltään 'Swirly Greetings'.

Wild Rose Studio Christmas card - Little Robin

Tästä kuvasta näkyy vähän paremmin kimalteet kortissa. Tekstin päälle olen käyttänyt kohopulveria jolloin pinnasta tulee kimalteleva ja talvinen :)

Wild Rose Studio Christmas card - Little Robin


Kolmannen kortin olen tehnyt leimasimella joka on nimeltään 'Santa with Champagne'. Siinä olen käyttänyt samaa stanssia kuin edellisessäkin. Joulukukan olen tehnyt foamiran softiksesta. Lisäsin vielä pari glitteristä punaista joulupalloa tuomaan piristystä :)

Wild Rose Studio Christmas card - Santa with Champagne

Tekstileimasin on Wild Rose Studion setistä 'Boozy Santa'.






Ihanaa oli aloittaa jouluaskartelut :) Kiitos palautteesta ja hyvää syksyä!!

2 kommenttia:

  1. Mikäs ihana blogi täältä löytyikään, menee seurantaan <3 Voi miten suloisia joulukortteja olet tehnyt <3 Varsinkin tuo pingviinikortti on ihana. Onko taustapaperi siis ollut tuon värinen vai valkoinen jonka oot värittänyt? Hieno joka tapauksessa. Mä oon viime aikoina vähän harjoitellut leimakuvien värittämistä, eikä enää jännitä niin paljon kuin alussa, että menee pieleen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa ja kiitos paljon palautteesta <3
      Pingviini -kortissa olen käyttänyt WRS paperia, jossa on nuo ihanat lumihiutaleet ja sopii hyvin talvisiin kortteihin :)

      Poista