sunnuntai 23. syyskuuta 2018

Jouluinen kukkakortti

No niinhän siinä kävi, että foamiraan minäkin sitten hurahdin :D
Ja koska joulu lähestyy jo kovaa vauhtia, niin jouluisia kukkia olen tehnyt :)

Korttipohjan olen tehnyt aaltopahvista ja maalannut sen valkoisella gessolla sekä chalky chic -vaaleanpunaisella värillä. Reunoille lisäsin lumipastaa tuomaan talvista tuntumaa.
Kävyt on kerätty metsästä (tyttäret keräsi minulle kesälomallaan) :)

Aloitetaan kukkien teosta.... Eli stanssina Nellie Snellen MFD046 ja käytin valkoista foamiran softista jonka väritin VersaColor 'magenta' musteella:






Kukkien alle stanssasin Penny Blackin stanssilla 'Winter Garland - 51-249' tumman vihreästä ja paksummasta foamirasta jota sitten sävytin chalky chic vaaleanpunaisella värillä.

Ja lopputulos näyttää tältä:

Foamiran kukkakortti - Joulutähdet


Tähän korttiin käytin myös yhden puukuvion. Ja pienet lumiset oksat olen tehnyt Martha Stewartin kuvioleikkurilla.






Heteet on tuollaisia ihania glitterisiä ja kukkia olen koristellut vielä glitteriliimalla.





Joulu taitaakin tänä vuonna olla vaaleanpunainen :)

Kiitos palautteesta ja ihanaa joulun odotusta!! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti