torstai 11. kesäkuuta 2020

Kesäinen shabby chic -kortti

Paperivarastostani löysin ihania mintun sävyisiä kukkapapereita ja niitä halusin käyttää tähän korttiini. Paperit olen ostanut aikoinaan Tiimarista eli ovat jo muutaman vuoden olleet kaapissani :)

Kuviopapereita olen laittanut kahteen kerrokseen ja niistä päällimmäiseen olen ommellut käsin tikkaukset reunoille valkoisella puuvillalangalla. Tekstuuria pintaa olen tehnyt Fabrika Decoru tekstimaskilla valkoista heavygessoa käyttäen.

Kukkaset korttiini olen tehnyt itse valkoisesta foamirasta. Niitä olen sävyttänyt Memento 'rose bud' -musteella. Isomman kukkasen olen tehnyt Crealies stanssilla no50 ja kaksi pienempää kukkasta olen tehnyt Leane Creatief stanssilla 'Flower 008'. Lehdet puolestaan olen stanssannut Lady E 'Leaves 004' -stanssilla.

Shabby Chic foamiran kukkakortti
Kehyksen ja kulmat olen tehnyt kevytmassasta silikonimuotilla. Pintaa olen sävyttänyt Marabu chalky chic maalilla 'powder pink'.  Perhoset kortissa on Lemoncraftin.






Kiitos vierailusta blogissani ja aurinkoista kesää! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti