sunnuntai 7. kesäkuuta 2020

Jäätelökesää

Kesä on alkanut, aurinko paistaa ja ulkona on lämmintä. On siis aika lähteä herkuttelemaan jäätelöä :)

Tähän kesäiseen korttiini olen käyttänyt näitä Magnolia leimasimia:
- 'Ice Cream' (LZ09)
- 'Time for Ice Cream' (SB13)
- 'Gelato Tilda' (SU17)

Magnolia kortti - Gelato Tilda

Leimakuvat olen värittänyt Distress reinkers musteilla. Teksti 'Hyvää kesää' on Heidin Korttipajan ;)

Taustapaperit on Maja Design paperikosta 'Coffee in the Arbour'.

Jäätelökioskin olen stanssannut Spellbinders stanssilla S4-907 ja reunan ompeleet olen tehnyt käsin liilalla muliinilangalla. Lisäksi käytin Spellbinders stanssia S4-356.



Kukkaset olen tehnyt Maja Design papereista Magnolia Doohickey stansseilla 'Wild Strawberry Flowers' ja 'Doily Flowers'.






Kiitos vierailusta blogissani. Ihanaa Jäätelökesää!! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti