maanantai 4. maaliskuuta 2019

Ylioppilaskortteja

Innostuin tekemään nipun ylioppilaskortteja Magnolian leimoilla. Ostin kirpputorilta ylioppilas -aiheisia servettejä ja siitä se ajatus sitten lähti....

Eli nuo ylioppilaslakki -taustat ovat servettejä ja ne olen servettilakalla kiinnittänyt erilliselle paperille. Sen jälkeen olen reunoja repinyt ja lisännyt niihin Stampendous 'shabby white' fran-tagea. Teksi on Sinellin ja sen olen kohokuvioinut kultaisella kohoaineella Ranger 'gold tinsel'.
Kaikissa korteissa on myös ensimmäisenä kerroksena J.K.Primecon paperia 'Vintage ruusut ja perhoset'. Papereista olen myös rikkonut reunat.

Leimakuvat olen värittänyt Distress Ink reinkerseillä. Leimakuvat ovat kaikki Magnolian ja niiden nimet ovat:
- Student Tilda
- Student Edwin
- Bright Tilda
- Happy Edwin
- Student Tilda with roses
- Student Edwin with serpentines

Lisäksi kaikissa olen käyttänyt Magnolian leimasinta nimeltä 'Medal'. Niihin olen lisännyt kultaisen lyyra-tarran.

Kortteihin koristeeksi lisäsin muutaman valmisruusun. Punaisia ruusuja maalasin vähän valkoisella gessolla. Lisäksi korteissa on J.K.Primecon valkoista pitsiä pehmentämässä kuvaa.

Ja tässä ovat valmiit Ylioppilaskortit...

Magnolia kortti - Student Tilda

Magnolia kortti - Student Edwin

Magnolia kortti - Bright Tilda

Magnolia kortti - Happy Edwin
Magnolia kortti - Student Tilda with roses

Magnolia kortti - Student Edwin with serpentines

Kiitos kommenteista ja aurinkoista kevättä!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti