lauantai 7. maaliskuuta 2020

Hammaskeijulle rasia

Hammaskeiju vierailee meillä aina silloin tällöin ja on vienyt kahdelta tyttäreltä maitohampaita niin hyvään talteen ettei taida muistaakaan mihin on niitä kätkenyt. Eli säilytysrasia hammaskeijulle :)

Magnolia - Flying Tilda

Aloitin värittämällä leimakuvan ja tähän rasiaan valitsin kuvaksi Magnolia leimasimen nimeltä 'Flying Tilda' (FR10). Kuvan olen värittänyt Distress reinkerseillä. Siipiin lisäsin kimalletta
Wink Of Stella kirkaskynällä.

Rasian olen tehnyt tulitikkuaskista. Olen päällystänyt sen Scrapberry's kuviopaperilla. Reunoihin siveltelin valkoista paksua gessoa.

Hampaat olen tehnyt Magnolian stanssisetillä nimeltä 'Dooh-GW17-Tooth & Stars'. Hampaan olen embossannut Stampendous fran-tage 'chunky white' jauheella. Siiven olen embossannut Stampendous fran-tage 'shabby white' jauheella. Tähdet olen puolestaan embossannut Papermania 'enchanted gold' jauheella.



 Liput olen tehnyt Magnolia stanssilla joka löytyy stanssisetistä nimeltä 'Doohickey Box vol 16'. Olen maalannut ne Chalky Chic 'powder pink' kalkkimaalilla. Samaa maalia käytin rasian sisäosan maalaamiseen. Tekstit lipuissa olen ottanut Tim Holtz idea-ology tarravihkosta 'small talk'. Teksteihin lisäsin vielä hieman glitteröityä servettilakkaa. Rasian päätyyn stanssasin koristepäädyn Magnolia stanssilla joka löytyy setistä 'Dooh-RC17-Glass & Signs'. Vedin on Tim Holtz idea-ology 'ring fasteners'.


 Kiitos vierailusta blogissani! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti