torstai 13. elokuuta 2020

Rippikortti pojalle

Yhdet rippijuhlat tälle kesälle ja kortti on nyt saatu valmiiksi :)

Kortin kuvat olen leimannut Magnolia leimoilla: Getting Ready Edwin (WM16), Church (SP08) ja risti (jota en löytänyt Magnolian sivuilta). Kuvat olen värittänyt Distress reinkerseillä. Tekstileimasimen olen ostanut muistaakseni Sinellistä.

Taustapaperit on Maja Design: monochromes 'shades of denim - dark blue', Denim & Friends 'heartbreaker' ja monochromes 'shades of sofiero - celery/sage'. Toiseen kerrokseen olen käsin tehnyt valkoisella langalla tikkaukset.

Kirkko -kuvan olen leikannut Nellie Snellen stanssilla (MFD092) ja kukkasten alla olevat lehdet olen leikannut Magnolia stanssilla (The Vintage box #5).

Magnolia kortti - Getting Ready Edwin






Kiitos vierailusta blogissani ja ihanaa loppukesää! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti