torstai 26. maaliskuuta 2020

Opelle teepannukortti

Koulut on suljettu ja nähtäväksi jää onko tänä vuonna kevätjuhlaakaan. Tyttärilläni on opettajat vaihtumassa joten ajattelin tehdä heidän opettajilleen kiitoskorteiksi teepannukortit :)

Kortin aloitin piirtämällä paksulle kartongille teepannun Dutch Doobadoo sabluunalla 'Teapot'.
Kuviopaperit ovat Maja Design 'Little Street Cafe' kokoelmasta.

Leimasimet ovat Magnolia 'Best Tea-Cher Ever art stamp sheet' -leimasetistä (Live Laugh Love 2019 -kokoelmasta). Musteina Versafine 'onyx black' ja 'vintage sepia'. Kuvan olen värittänyt Distress reinkers musteilla. Kuvan olen stanssannut Spellbinders S4-907 stanssilla. Reunoja koristelin Liquid Pearls 'white opal' koholiimalla. Kuvan reunat olen käsin tikannut liilalla muliinilangalla. Koristepannun ja kupin olen tehnyt silikonimuotilla ja kevytmassalla. Pintaa olen sävyttänyt Nuvo Embellishment 'Mother of Pearl' -moussella.

Magnolia kortti - Best Tea-Cher ever

Tagin olen stanssannut Magnolia stanssilla 'Vintage Frames and Tags'. Sydän stanssi on myös Magnolian ja löytyy 'Recipe Card' kokoelmasta. Ja sen alla Magnolia 'early bird' stanssi joulukalenterista 2019.


Kukat olen tehnyt itse Magnolia stansseilla 'Hellebores' ja 'Doily Flower'. Koristekiekura on Magnolia 'Swirl' stanssilla tehty.


Kiitos vierailuista blogissani ja aurinkoista kevättä!! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti