sunnuntai 29. syyskuuta 2019

Talviset kukkakortit

Jouluun kun on enää alle kolme kuukautta aikaa, niin onkin jo melkoinen rumpa joulukorttien teossa. Monta projektia meneillään ja ihanaa saada välillä jotain valmiiksikin :)

Ostin kesällä Tallinnan reissulla eräästä putiikista ihanan skräppipaperi lehtiön ja kovasti yrittänyt miettiä mitä siitä tekisin. No nyt minulla on kaksi korttia tehtynä ko. paperikosta. Ja tuon ihanan paperikon nimi on: Ciao Bella - Time for Home ;)


Foamiran joulutähdet olen tehnyt valkoisesta softiksesta käyttäen Marianne Design stanssia LR0435. Keskustaa olen sävyttänyt vaaleansinisellä öljypastilliliidulla. Heteet ovat turkoosin sävyisiä. Joulutähtien pinnalle olen laittanut Distress Stickles 'clear rock candy' hilettä. Kävyt ovat ihan oikeita käpujä ja niitä olen ensin värjännyt valkoisella gessolla. Päälle lisäsin vielä lumiefektin Aleene's glitter snowlla.






Tekstin olen tehnyt Korttipajan stanssilla 'Valkeaa Joulua'. Käytin valkoista helmiäispaperia siihen. Molempien korttien reunat olen ommellut käsin valkoisella puuvillalangalla.


Molemmissa korteissa olen käyttänyt lisäksi aaltopahvia. Toisen maalasin valkoisella akryylimaalilla ja toisen maalasin laguunin sävyllä. Lisäksi molemmissa korteissa olen käyttänyt puisia laserkuvioita jotka olen sävyttänyt valkoisella emboss jauheella.  Tähän toiseen korttiin tein joulutähtien keskelle vielä pienen kolmannen kerroksen jonka sävytin Encore 'teal' metallinhohtoisella musteella.



Sitten vain toivotaan, että saisimme sen valkean joulun :)
Kiitos kommenteista ja ihanaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti