perjantai 24. heinäkuuta 2020

Joutsenlammella


Pienenä tyttönä harrastin balettia ja Joutsenlampi oli yksi niistä baleteista joita olen käynyt katsomassa. Nyt pyörähdin tuohon maailmaan ja tein siitä kortin :)

Aloitin leimaamalla leimakuvat Magnolia leimasetillä nimeltä 'Spellbound' (MD17). Leimakuvat olen värittänyt Distress reinkerseillä ja markerseilla. Kuvan olen leikannut Spellbinders stanssilla S4-907. Sen alle leikkasin toisella Spellbindersin stanssilla S4-356 taustan jonka embossasin Whispers 'glitter' kohojauheella.

Magnolia kortti - Spellbound Tilda

Suuremmat kukat olen tehnyt valkoisesta foamista itse Magnolian kukkastansseilla (Magnolia Doohickey box vol 5). Pienet kukkaset olen tehnyt akvarellipaperista samoin kuin ison puunkin (Magnolia Doohickey box vol 22). Koristekiekura on myös Magnolia stanssilla tehty ('Swirl').


Taustapaperi on Panduro Hobbysta ostettu joskus aikoinaan. Kuvaan olen käyttänyt lisätehosteena Stampendous frantagea 'shabby white', Liquid Pearls 'white opal' kohoväriä sekä Stickles 'star dust' glitteriä Tildan asussa. Pienissä kukkasissa olen käyttänyt Stickles 'cool mint' glitteriä.


Kiitos vierailusta blogissani ja ihanaa viikonloppua! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti