lauantai 25. huhtikuuta 2020

kuva-albumi tytölle

Askartelin valokuva-albumin tytölle. Löysin kaapistani tyhjillään olleen albumin jota sitten lähdin työstämään. Albumin kansi on läpinäkymä joten päällystin sekä etukannen, että myös sisäkannen.

Paperit kanteen löysin Maja Design paperikosta 'Denim & Girls'. Kansikuvaan maalasin Magnolia leimakuvan 'Insta Tilda'. Kuvan olen värittänyt Distress reinkerseillä. Kuvan reunoille olen lisännyt Stampendous fran-tage 'shabby white' -kohojauhetta. Teksi on myös Magnolia leimasimella tehty ja löytyy nimellä 'Happy Memories kit'.

Kuva-albumi Magnolia 'Insta Tilda'

Suurin osa kukista on valmiskukkia eri valmistajilta. Lisäsin kuitenkin sekaan pari itsetehtyä vaaleanpunaista foamiran kukkaa. Kukkaset tein Magnolia stanssilla 'Follow Me Flowers'.
Kameran olen leikannut Magnolia stanssilla 'Insta Love Cam'. Lisäksi koristeluun olen käyttänyt vaaleanpunaista nauhaa, valkoista pitsinauhaa, valkoista gessoa sekä Liquid Pearls 'white opal' kohoväriä.


Sisäkansiin halusin Tildasta useamman kuvan. Ne olen tehnyt Magnolia leimasimilla 'Tilda with Umbrella Daisy', 'Cotton Candy Tilda' ja 'Sunbeam Tilda'. Kuvat olen leikannut Magnolia stanssilla 'Vintage Square'. Etukannen kuvaan ja sisäkannen tekstikehykset olen leikannut Spellbinders stanssilla S4-907.






Kuvien päälle sivelin Distress Stickles 'rock candy' kirkasta tehostetta.


Kiitos vierailusta blogissani ja kommenteista. Aurinkoista kevättä!! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti