sunnuntai 19. toukokuuta 2019

Mansikkaa ja Mustikkaa

Kesä on ihan alussa vielä, mutta innokkaasti odotan jo kotimaisia kesämarjoja ... mansikoita ja mustikoita ...NAM :) Nämä herkut on tällä kertaa inspiroineet minua korttien teossa :)

Mansikkakortissa olen käyttänyt kolmea erilaista Magnolia leimasinta: 'Strawberry Tilda' -Fruit Salad 2018 kokoelmasta, 'Post Strawberry' ja 'Strawberry' -Lazy Summer Day's 2009 kokoelmasta.
Kuvan olen leimannut Versafine onyx black musteella ja olen kohdistanut kaksi leimakuvaa päällekkäin. Tekstin olen leimannut Dovecraftin punaisella leimamusteella. Koristepaperi on Maja Design 'Taste the Strawberries' Summertime kokoelmasta.

Kuvan olen värittänyt Distress Reinkers ja Markerseilla. Valkoiset pilkut olen lisännyt Posca maalitussilla. Kuvan ympärystä koristelin Liquid Pearls white opal kohovärillä.

Magnolia kortti - Strawberry Tilda
Kortin pohjana käytin ekokorttipohjaa. Toiseen kerrokseen stanssasin neliön käyttäen Magnolia stanssia Doohickey Box vol 13 -kokoelmasta. Kuvan olen stanssanut Nellie Snellen ympyrästanssilla MFD079.  Kuvan olle tein boordikoristeen Magnolia Doohickey 'Berry Lace' stanssilla. Reunoja olen sävyttänyt Distress Ink walnut stain musteella.

Mansikkakukat olen stanssanut Magnolia Doohickey 'Wild Strawberry and Leaf' stanssilla. Lehtien vihreä paperi on Maja Design 'Life in the Country' lehtiöstä. Kukkiin käytin valkoista foamiraa ja keskustan väritin öljypastellivärillä. 


Kukat on Wild Orchid Craftsilta. Ruusuihin lisäsin hieman valkoista gessoa. Punaiset helmipisarat on Magnolian.




Ja sitten mustikkakorttiin.... Johon kuvan ja tekstin olen leimannut Magnolian leimoilla 'Breakfast at Tilda's' -kokoelmasta. Musteena myös Versafine onyx black ja väritys Distress Reinkerseillä. Paperit on Maja Design 'Life in the Country' kokoelmasta. Kuvan olen stanssanut Magnolia Doohickey 'Recipe Card' stanssilla.

Magnolia kortti - Breakfast at Tilda's

Kukat on Wild Orcid Craftilta. Kuvan alla on kaunista pitsiä jota en muista mistä ostin sitä ... :)


Bannerin leimasin Magnolia  'Blueberry Label' leimalla joka löytyy A Little Yummy for Your Tummy 2009 -kokoelmasta


Pienet mustikat on 'Breakfast at Tilda's -kokoelmasta. Mustikoiden pohjalle stanssasin Marianne Design LR0414 stanssilla kukkavarren joka sopii mielestäni hyvin näille pienille mustikoille ;)


Sitten vain odotellaan että päästään nauttimaan tuoreista mansikoista ja mustikoista :)
Kiitos kommenteista ja ihanaa kesää!!! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti