sunnuntai 9. joulukuuta 2018

Joulusuklaat pakettiin

Joulu lähestyy jo kovaa vauhtia ja aika paketoida vähän joulusuklaata :)

Tähän suklaapakettiin olen käyttänyt Magnolian leimasia:
- kuva 'Christmas Caramel Tilda' (2015)
- tagin teksti 'Sweet Christmas Dreams' (2011)
- teksti sivulla 'A little yummy for your tummy' (2009)

Kuvan olen värittänyt Distress Re-Ink ja Markerseilla. Kuvan olen stanssannut Spellbinders stanssilla S4-190. Tagin olen stanssannut Magnolia stanssilla 'Scalloped tag'. Tekstiin käytin valkoista kohoväriä.

Magnolia leimasin Christmas Caramel Tilda

Reunoja olen sävyttänyt Distress Ink 'walnut stain' musteella. Tagin paperi on lahjapaperirullasta ylijäämä ekopaperi :)

Lahjarasia on J.K.Primecon ja sellofaani elintarvikekelpoinen. Suklaat on Pandan joulupukki -suklaata :)


Rasian reunat koristelin Maja Design -paperilla 'A Gift For You'. Reunat tein kuvioleikkurilla. Lisäsin myös aaltopahvia jonka värjäsin Inka Gold -värillä 'Lavared'. Siihen päälle lisäsin vielä pitsillä koristeltua juuttunauhaa.






Ja lopuksi koristelin paketin vielä metallikoristeella. Sydämessä teksti 'made with love' :)


Kiitos palautteesta ja makeaa joulun odotusta! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti